אייקי ג'ו-ג'יטסו

כל מי שגדל על הטלוויזיה והקולנוע של שנות השבעים-שמונים, זוכר בוודאי את כל הגיבורים של אומנויות הלחימה שכיכבו אז במגוון סדרות וסרטים. אין ילד שלא רצה אז ללמוד קראטה, ג'ודו או סגנון אחר של אומנויות לחימה אשר הגיעו אלינו היישר מהמזרח הרחוק. רבים מאיתנו גם הגשימו את החלום ולראייה, יש מי שבחר בכך בתור קריירה ובנה לעצמו שם בתחום. 

אך צעירים רבים בחרו ועדיין בוחרים ללמוד את התחומים השונים של אומנויות לחימה, לא רק בשביל להגשים חלום ילדות אלא גם בשביל לקבל כלים שיכולים לעזור להם בהיבטים שונים בחיים. בין היתר, יש לי מעט אנשים שנרשמים לחוגי אייקי ג'ו-ג'יטסו. 

אייקי ג'ו-ג'יטסו, הוא סוג של אומנות לחימה שנוצרה ביפן, והבסיס שלה הוא שהמגן עושה שימוש באנרגיה של התוקף על מנת להכניע אותו. כלומר מדובר באומנות לחימה הגנתית, אשר בעבר שימשה לצורך הכנעת יריבים חמושים בשדה הקרב ועם הזמן החלו להשתמש גם למקרים אחרים. כיום אנחנו יכולים לראות בוגרים רבים של אייקי ג'ו-ג'יטסו אשר משתמשים בטכניקות השונות שהם למדו בתחום לצורך הגבלה או הצרת צעדים של תוקפים. בישראל שיטה זו נהוגה הן בקרב גברים שרוצים ללמוד כיצד להגיב מול מחבל או כל גורם אחר שמעוניין לפגוע בו. כמו כן השיטה מאוד נפוצה בקרב נשים שרוצות להתגונן מפני תוקפים גברים פוטנציאליים. 

התחום של אייקי ג'ו-ג'יטסו מכיל מספר שלבים, יש את שלב התרגול הבסיס, שלב התרגול המהותי, כאן לומדים שיטות התקפה שונות, וכן שלב ריתוק הנשק, שלב יותר מסורתי למרות שהוא עדיין נלמד, זאת על פי שהשימוש בו כבר לא נפוץ כבעבר. המטרה של שלושת השלבים היא להכין את התלמידים להתמודד במצבי לחץ שונים, וכן להכין אותם להתמודד עם תוקפים מגוונים שמבקשים את רעתם. 
חשוב לבהיר, ניתן למצוא כיום חוג אייקי ג'ו-ג'יטסו באזור השרון וכן באזורים אחרים ברחבי הארץ. לרוב חוגים אלו נכללים כחלק בלתי נפרד מתוכנית לימודים שלמה של סטודיו וכן באופן ספציפי במקומות בהם נלמד החוג. ניתן למצוא חוג אייקידו בתל מונד, הוד השרון, כפר סבא ובעוד מגוון מקומות שונים בשרון וברחבי הארץ. 

אם אתם מעוניינים ללמוד אייקי ג'ו ג'י'טסו, זה הזמן לפנות אלינו, סטודיו סמוראי ישמח לעמוד לרשותכם בכל נושא ובכל עניין. כל מה שעליכם לעשות זה ליצור איתנו קשר ואנחנו נספק לכם את כל המידע שאתם צריכים בתחום. 

מוזמנים לקרוא בנוסף:
אייקידו בגבעתיים
 

מעוניינים במידע נוסף? חייגו:
ההתאחדות העולמית לג'ו ג'יטסו בישראל בע"מ  |  סניף גבעתיים - 03-5733479  |  סניף תל מונד - 09-9566555
סניף תל מונד - 09-9566555
סניף גבעתיים - 03-5733479  
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם: 
|
אייקי ג'ו-ג'יטסו     אייקידו בגבעתיים     בי''ס לאומנויות לחימה בגבעתיים     בי''ס לחימת רחוב     בי''ס קפואירה     בית ספר לחימת רחוב     בית ספר קפואירה     ג'יאו - ג'יטסו     חוג קיקבוקס בגבעתיים     קיקבוקס בגבעתיים     אימוני כושר קרביים     בית ספר לאמנויות לחימה לילדים     ג'ו ג'יטסו למבוגרים     חוג ג'ו ג'יטסו לגילאי 4-5     חוג פילאטיס לנשים     חוגי קיקבוקס במרכז     חוגי קראטה לגברים     קורס להכשרת מאמני ג'ו ג'יטסו     קורסי מאמנים לאומנויות לחימה     אימוני כושר בגבעתיים