חוג ג'ו ג'יטסו לגילאי 4-5

עד לא מזמן, הורים לילדים בני 4-5, היו בוחרים לשלוח אותם במסגרת חוגי ספורט, ל3-4 חוגים עיקריים, התעמלות, כדורגל, כדורסל וג'ודו.
חוג התעמלות נועד להעניק להם כישורים פיזיולוגיים, חוגי כדורגל וכדורסל, נועדו בעיקר להעניק להם הכשרה חברתית, עבודה בקבוצה, וכן באופן טבעי מאחר ומדובר במקצועות הספורט הכי פופולאריים בישראל אז סביר להניח שזו גם הסיבה שמרבית הילדים פונים למסלולים אלה, וחוגי ג'ודו לגילאי 4-5 היו תמיד פופולאריים מעצם העובדה, שמדובר בפעילות פיזית אשר מתבצעת באופן מדוד, שקול, תוך כיבוד היריב. אין ספק שהמדליות שישראל זכתה בהם במקצועות אלו במהלך השנים באולימפיאדה, עזרה להפוך את המקצוע להרבה יותר פופולארי בקרב הורים רבים.

עם השנים אנחנו יכולים לראות שלצד חוג ג'ודו לגילאי 4-5, ישנו מתחרה חדש בתחום, חוג ג'ו ג'יטסו לגילאי 4-5. מדובר על חוג בתחום של אומנות לחימה יפאנית אשר מדבר להורים רבים אשר שולחים אליו את ילדיהם, מתוך הנחה שכך הם גם ילמדו להגן על עצמם, גם ילמדו להתקיף במידת הצורך, והכל בצורה מדודה ושקולה. חוג ג'ו ג'יטסו לגילאי 4-5, מעניק להם כלים ראשוניים, בסיסיים (מן הסתם לא ניתן לתת מעבר לזה בגילאים האלה), כיצד ל"ריב" עם ילדים אחרים מבלי לפגוע בהם. לא מעט מורים ואנשי חינוך טוענים שנכון לשלוח את הילד לחוג ג'ודו לגילאי 4-5 או לחוג ג'ו ג'יטסו לגילאי 4-5, כך הוא יוציא את האנרגיה שלו בצורה אחראית, בצורה מפוקחת, מבלי לגרום נזק לרכוש או לאנשים.

חוגי ג'ו ג'יטסו לגילאי 4-5 מועברים במתנ"סים, מכוני ספורט, מועדוני ילדים ובעוד שורה ארוכה של מקומות בהם מתבצעת פעילות לילדים. הפעילות מועברת על ידי מדריכים שמתמחים בכך, הם גם עברו הכשרה והסמכה בתחום החוג עצמו, קרי ג'ו ג'יטסו למשל, אך גם בעבודה עם ילדים, הם עברו הכשרה מה מותר ומה אסור, כיצד הם אמורים לעבוד עם ילדים ועוד. כל הורה שמבקש לרשום את הילד שלו לחוג שכזה או לחוגי ג'ודו לגילאי 4-5, חייב לבחון שאכן המדריך בחוגים הנ"ל, עבר הכשרה מקצועית ומכיר את התחום היטב וגם יודע כיצד לעבוד עם ילדים. שכן אחרת זה יכול להיות מאוד בעייתי. הוא עלול לגשת לילדים בצורה לא נכונה, והוא עלול לגרום נזקים פיזיולוגיים ואחרים לילד, עם השפעה ארוכת טווח.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על חוגי ג'יטסו לגילאי 4-5 או על חוגי ג'ודו לגילאי 4-5, זה הזמן ליצור איתנו קשר. סטודיו סמוראי עוד כאן לרשותכם ואנחנו נספק לכם את כל המידע בנושא. פנו אלינו עוד היום והצוות שלנו יעמוד לרשותכם. אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון או דרך האתר האינטרנט וכן במייל שלנו. 
 

מעוניינים במידע נוסף? חייגו:
ההתאחדות העולמית לג'ו ג'יטסו בישראל בע"מ  |  סניף גבעתיים - 03-5733479  |  סניף תל מונד - 09-9566555
סניף תל מונד - 09-9566555
סניף גבעתיים - 03-5733479  
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם: 
|
אייקי ג'ו-ג'יטסו     אייקידו בגבעתיים     בי''ס לאומנויות לחימה בגבעתיים     בי''ס לחימת רחוב     בי''ס קפואירה     בית ספר לחימת רחוב     בית ספר קפואירה     ג'יאו - ג'יטסו     חוג קיקבוקס בגבעתיים     קיקבוקס בגבעתיים     אימוני כושר קרביים     בית ספר לאמנויות לחימה לילדים     ג'ו ג'יטסו למבוגרים     חוג ג'ו ג'יטסו לגילאי 4-5     חוג פילאטיס לנשים     חוגי קיקבוקס במרכז     חוגי קראטה לגברים     קורס להכשרת מאמני ג'ו ג'יטסו     קורסי מאמנים לאומנויות לחימה     אימוני כושר בגבעתיים